torstai 15. marraskuuta 2012

Ylistystä kuvittajille!

Tiikerisydän-Ville Tanttu


     

Tämän postauksen ideana on huomioida myös kuvittajia.

Tämän teoksen kannet ovat upeat (huom, en ole ainoa, joka on tätä mieltä).

Minulla oli alunperin sellainen idea, että menen kirjastoon katselemaan kirjoja (vain ulkonäöllisesti), valitsen yhden kirjan missä on kauneimmin kuvitetut kannet ja luen sen. Eli lainaan vain kansien perusteella kirjan. Ja valitsin tämän. Tosin en ole vielä lainannut tätä, koska kun olin kirjastossa ja löytänyt tämän kirjan, huomasin, että minulla ei olekaan kirjastokorttia. Huomenna sitten. Jokatapauksessa tämän teoksen on kuvittanut itse kirjailija. Kirjailijahan on Ville Tanttu ja tämä on hänen esikoisteoksensa. Hän taitaa olla monilahjakkuus. Kirja-arvostelu tästä myöhemmin.

Mitä mieltä te olette kansista? Onko värimaailma kohdillaan? Minun mielestäni nuo värit ovat just täydelliset. :-)

Oma arvio pelkistä kirjan kansista:





<3:TaiteenTaikaa

6 kommenttia:

  1. Kaunis kansi ja mielenkiintoinen lähestymistapa sinulla asiaan. Odotan mielenkiinnolla kirja-arviota. En ollutkaan tästä kuullut aikaisemmin...

    VastaaPoista
  2. Hei,
    Todella kiva kuulla, että pidät kansista!
    terveisin
    Ville Tanttu
    ps lähetän sinulle mielelläni kirjan ihan omaksi,
    jos laitat mulle sun postiosoitteen. (voit laittaa sen vaikka viestinä facebookkiini)
    Ja muuten, Tiikerisydämellä on kans oma Facebook- sivu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olisi kiva saada kirjasi kirjakokoelmaani. :-)

      Saisinko sinun sähköpostiosoitteesi? Voit laittaa sen tähän kommenttiboxiin tai voit lähettää sen minun sähköpostiini.

      taiteentaika@gmail.com

      Poista
  3. Moi,

    Joo toki, tässä:

    ville.tanttu@mac.com (toi mun email on out of order pari päivää, mutta vastaan sitten...)

    t Ville

    PS Tiikerisydän sai juuri Lydecken kilpailussa ehdokkuuden vuoden parhaaksi lasten romaaniksi :)
    http://grafomania.wordpress.com/2012/12/11/topelius-ja-arvid-lydecken-ehdokkaat-vuosimallia-2013/

    http://lastenkirjahylly.blogspot.fi/2012/12/topelius-ja-lydecken-ehdokkaat.html

    VastaaPoista